ΥΓΕΙΑ

10+1 τρόποι για να «καεί» το κοιλιακό λίπος

Αν και βρισκόμαστε ακόμη «Μέσα στο σπίτι», δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για το καλοκαίρι.

asist team
Asist Team /
10+1 τρόποι για να «καεί» το κοιλιακό λίπος

Είναι πολύ σημαντικό, ειδικά τώρα, να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή, η οποία θα μας βοηθήσει να χάσουμε τα περιττά κιλά και να θωρακίσουμε την υγεία μας.

Μάρτιος: Ο μήνας των επανακινήσεων
Μάρτιος: Ο μήνας των επανακινήσεων

Σημαντικός δείκτης υγείας είναι το κοιλιακό πάχος, το οποίο συνδέεται με καρδιαγγειακά νοσήματα και Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου ΙΙ.

Θα σας δώσω παρακάτω κάποιες συμβουλές για την απώλεια κοιλιακού λίπους

1. Είναι σημαντικό τα τακτικά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Όταν μένουμε νηστικοί ,πέφτει το σάκχαρο του αίματος με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε μετά ζάχαρη και άμυλο για να το εξισορροπήσουμε. 4-5 γεύματα είναι το ιδανικό.

2. Κάθε γεύμα να περιέχει πρωτεΐνη. Προκαλεί κορεσμό και ενισχύει την μυϊκή μάζα, η οποία βοηθάει τον μεταβολισμό. Καλές πηγές ζωικής πρωτεΐνης είναι το άπαχο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, τα αυγά και τα άπαχα γαλακτοκομικά. Φυτική πρωτεΐνη βρίσκεται στα όσπρια, στην κινόα, στους ξηρούς καρπούς, στη σόγια.

3. Δεν πρέπει να αποφεύγουμε τους υδατάνθρακες, γιατί μας δίνουν ενέργεια και Β βιταμίνες, οι οποίες βοηθούν στη διαχείριση του άγχους. Επιλέξτε όμως τους «καλούς», οι οποίοι αυξάνουν ομαλά το σάκχαρο του αίματος και δεν μας κάνουν να πεινάμε. Αυτοί είναι: τα προϊόντα ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι, η βρώμη, η γλυκοπατάτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Σωτήρης Τσιόδρας: «Πρέπει να ακολουθούμε μεσογειακή διατροφή»

4. Μεσογειακή διατροφή. Πολλές ιατρικές μελέτες δείχνουν όχι μόνο μείωση του βάρους με αυτήν, αλλά μείωση στην περίμετρο μέσης, την κοιλιακή παχυσαρκία και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά. Η Μεσογειακή διατροφή εστιάζει στα φρούτα, τα λαχανικά, τα πλήρη δημητριακά, τους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια, τα θαλασσινά, το γιαούρτι και το ελαιόλαδο. Με την κατανάλωση υγιεινών λιπαρών, μένουμε περισσότερο χρόνο χορτάτοι, από ό, τι με τις δίαιτες χαμηλών λιπαρών. Επικεντρωθείτε στα μονοακόρεστα λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς, το αβοκάντο, και τα πολυακόρεστα λιπαρά, που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες, η πέστροφα και φυτικές πηγές όπως ο λιναρόσπορος.

5. Καταναλώστε φυτικές ίνες. Βοηθούν στην κινητικότητα του εντέρου και στην αποβολή του λίπους. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι 25 γρ ημερησίως. Καλές πηγές είναι τα λαχανικά, τα φρούτα (κατά προτίμηση με την φλούδα), τα δημητριακά ολικής αλέσεως, οι ξηροί καρποί και τα όσπρια.

6.Καταναλώστε άπαχα γαλακτοκομικά. Έρευνες δείχνουν ότι διατροφή αυξημένη σε ασβέστιο από γαλακτοκομικά ευνοεί στην απώλεια κοιλιακού λίπους.

7. Αποφύγετε την ζάχαρη και όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα που την περιέχουν

8. Αποφύγετε το αλκοόλ. Εκτός από τις κενές θερμίδες, αυξάνει το σάκχαρο του αίματος, αποθηκεύοντας λίπος στην κοιλιά. 1-2 ποτήρια την εβδομάδα είναι αρκετά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 10 κόλπα για μείωση του κοιλιακού λίπους

9. Αποφύγετε την νυχτερινή κατανάλωση φαγητού. Ιδανικά το τελευταίο γεύμα να είναι δύο ώρες πριν την κατάκλιση. Το πρόβλημα είναι ότι δε γίνεται κάποια σωματική δραστηριότητα και ο οργανισμός επιβραδύνει το μεταβολικό ρυθμό κατά την διάρκεια του ύπνου.

10. Καλός ύπνος. Η έλλειψη ύπνου ευνοεί την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά. Έχει σημασία ο ύπνος να είναι και ποσοτικός και ποιοτικός (μη διαλειμματικός)

11. Άσκηση. Είναι απαραίτητο για την καύση του κοιλιακού λίπους η αερόβια άσκηση. Γρήγορο περπάτημα και ποδήλατο είναι ιδανικές προτάσεις με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά, Ιατρός-Βιοπαθολόγος, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Paris VI), Board Certified στην Ιατρική της Αντιγήρανσης

Follow: FB:Maria Psoma
Instagram Maria Psoma
Photo by Christopher Campbell on Unsplash

IN FOCUS

Γιατί δεν μπορώ να έχω τη σχέση που θέλω;

Γιατί δεν μπορώ να έχω τη σχέση που θέλω;

Δέσποινα Πετρίδου 01/03/2021
Σπάστε τη σιωπή σας! Μιλήστε!

Σπάστε τη σιωπή σας! Μιλήστε!

Μαίρη Αυγερινοπουλου 28/02/2021
Γραμμή υποστήριξης: #metoogreece

Γραμμή υποστήριξης: #metoogreece

Μαίρη Αυγερινοπουλου 25/02/2021

TRENDING

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαλ Μαρκλ στην Οπρα Γουίνφρεϊ

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαλ Μαρκλ στην Οπρα Γουίνφρεϊ

Γωγώ Αυγερινοπούλου 01/03/2021
Μάρτιος: Ο μήνας των επανακινήσεων

Μάρτιος: Ο μήνας των επανακινήσεων

Asist Team 01/03/2021
Μπιγιόνσε άκρως σέξι σε ρόλο μοντέλου

Μπιγιόνσε άκρως σέξι σε ρόλο μοντέλου

Γωγώ Αυγερινοπούλου 22/02/2021