Σούπερ μάρκετ: Τι απαγορεύεται να πουλάνε από 11 Νοεμβρίου

JUST NOW

Σούπερ μάρκετ: Τι απαγορεύεται να πουλάνε από 11 Νοεμβρίου

Εξαιτίας του κλεισίματος των καταστημάτων λιανικού εμπορίου, η κυβέρνηση επιβάλλει περιορισμούς στα είδη που μπορούν να διαθέτουν τα σούπερ μάρκετ από τις 11 Νοεμβρίου και μέχρι το τέλος του μήνα.

10.11.2020 | 12:34

Το δεύτερο πανελλαδικό lockdown επιβάλλει να παραμείνουν κλειστά μέχρι τέλος Νοεμβρίου τα καταστήματα λιανικού εμπορίου, ενώ αφήνει να λειτουργούν τα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, όπως τα σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, στα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν βρίσκονται μόνο τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και μια πληθώρα άλλων καταναλωτικών αγαθών, όπως ρούχα και ηλεκτρικές συσκευές. Μπορεί για τους καταναλωτές αυτό να δημιουργούσε μια αίσθηση ασφάλειας ότι μπορούν να προμηθευτούν τέτοια προϊόντα αν παραστεί ανάγκη, αλλά δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό για τα καταστήματα που διαθέτουν αποκλειστικά αυτά και υποχρεώνονται να μένουν κλειστά.

Έτσι, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, με σημερινή απόφαση της κυβέρνησης απαγορεύεται η πώληση «διαρκών» αγαθών ή «προϊόντων bazaar» από τα σούπερ μάρκετ, για όσο διάστημα είναι κλειστά τα εμπορικά καταστήματα. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια και βιβλία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορονοϊός: Πολύ κοντά το πρώτο εμβόλιο!

Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι ο πρωθυπουργός εξετάζει το αίτημα να ανοίξουν τα βιβλιοπωλεία και τόνισε ότι η κυβέρνηση θα βρει τρόπο να στηρίξει το βιβλίο.

Η απαγόρευση πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 11 Νοεμβρίου, ώστε να δοθεί χρόνος στις αλυσίδες να προσαρμοστούν. Αν υπάρξει παράταση στο lockdown, προφανώς θα παραταθεί αναλόγως. Οι καταναλωτές έχουν πλέον μόνο τη λύση των ηλεκτρονικών αγορών για τις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Nielsen, στο διάστημα από 24 Φεβρουαρίου έως 17 Μαΐου οι πωλήσεις των «διαρκών» αγαθών στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 24,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, συνεισφέροντας τζίρο 34,3 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, στην περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 3 Μαΐου, η αύξηση των πωλήσεων σε ορισμένες κατηγορίες των λεγόμενων προϊόντων bazaar είχε ως εξής: είδη ζωγραφικής για παιδιά 135,7%, είδη μπάνιου και κουζίνας 122,8%, αθλητικός εξοπλισμός 99,7%, γραφική ύλη-αναλώσιμα 96,7%, ηλεκτρικά είδη 93,1%, βιβλία-χάρτες 74,5%, είδη υδραυλικού 69,2%, παιχνίδια 63,5%.

 

 

IN FOCUS

Τζένιφερ Λόπεζ-Μπεν Άφλεκ: Η επόμενη ημέρα του γάμου…

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μάθιου ΜακΚόναχι οικογενειακώς στην Ελλάδα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το The Pop Up Project  δίπλα στα Παιδικά Χωριά SOS!

SYMMETRIA: Διεθνής Βράβευση

Exit mobile version