Μια έκπληξη σηματοδοτεί τη συμπλήρωση των 65 χρόνων αδιάλειπτης ιστορίας του Φεστιβάλ, που ανοίγει φέτος τα Επιδαύρια με ένα γεγονός διεθνούς ακτινοβολίας.

Στις 17 Ιουλίου, ο κορυφαίος βιολονίστας Λεωνίδας Καβάκος, θα σταθεί μόνος του στην ορχήστρα του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου για να ερμηνεύσει έργα του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, σε μία συναυλία που αναμένεται ν’ αποτελέσει ορόσημο στην ιστορία του Φεστιβάλ.

Το εμβληματικό αρχαίο θέατρο υποδέχεται ένα κορυφαίο μουσικό γεγονός, με μία πρόταση που διευρύνει καλλιτεχνικά το βίωμα των φεστιβαλικών χώρων, προτείνοντας μια αντισυμβατική «κατοίκησή» τους.

Η παρουσία του Καβάκου στην Επίδαυρο μας επαναφέρει στην πρωτογενή λειτουργία του Θεάτρου, ως τόπου ίασης, ανακούφισης, θεραπείας.

Στο μεγαλύτερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, τόπο λατρείας του θεού Ασκληπιού, ο Λεωνίδας Καβάκος μοιράζεται μαζί μας μια σπάνια στιγμή ανάτασης, μια μουσική προσευχή στην εποχή της πανδημίας.

Μέσα σ’ αυτή τη μεγάλη δοκιμασία που βιώνει η ανθρωπότητα παγκοσμίως, το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου στέλνει με αυτό τον τρόπο το δικό του μήνυμα ελπίδας, προσφέροντας στο κοινό μια μυσταγωγική εμπειρία.

Ο Λεωνίδας Καβάκος είναι διεθνώς αναγνωρισμένος ως βιολονίστας για την απαράμιλλη τεχνική του, τη δεξιοτεχνία και την πληρότητα των ερμηνειών του.

Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες ορχήστρες και τους σπουδαιότερους αρχιμουσικούς δίνοντας ρεσιτάλ στις πιο γνωστές αίθουσες συναυλιών και διοργανώσεις. Ηχογραφεί αποκλειστικά για τη Sony Classical.

Πρόγραμμα:

Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (1685-1750)

Παρτίτα αρ. 3 για σόλο βιολί σε μι μείζονα, BWV 1006

Preludio

Loure

Gavotte en Rondeau

Menuett I

Menuett II

Bourrée

Gigue

Σονάτα για σόλο βιολί αρ. 1 σε σολ ελάσσονα, BWV 1001

Adagio

Fuga (Allegro)

Siciliana

Presto

Παρτίτα αρ. 2 για σόλο βιολί σε ρε ελάσσονα, BWV 1004

Allemande

Courante

Sarabande

Gigue

Chaconne

Διάρκεια 70΄ (χωρίς διάλειμμα)

Η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου θα πραγματοποιηθεί ακολουθώντας τις ειδικές οδηγίες των υγειονομικών αρχών με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινό και τους καλλιτέχνες.